maandag 11 maart 2013

Lente fantasie.


Op een van onze crea Okra vergaderingen had een crea verantwoordelijke een fijn bloemstukje mee.

Vlug heb ik dat afgetekend en een variatie op laten maken door mijn man.
Eenvoudig en mooi  om mijn veranda wat kleur te geven.
 


Neem een lat hout met een dikte van 1,5 cm en een breedte van 9 cm
Zaag of laat zagen een trapezium van 9 cm hoog en een breedte van 9 cm.
Bovenaan  4,5 cm.


Geef nu de plaats aan van de opening door de hoeken met elkaar te verbinden.

En zaag de opening voor het stro.

Kleur nu de plankjes met verf of olie.
Plaats stro tussen de openingen en hierin een pipetje.
Ideaal om je met enkele kleine bloempjes te verwennen.


Bedankt Nera!!!

7 opmerkingen:

  1. Leuk idee. Wie weet pik het wel van je want het ziet er wel heel gezellig uit. groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee goed je er een foto van gemaakt hebt en met ons deeld gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke manier om een enkel bloemetje groots over te laten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat leuk zeg. Heerlijk dat je een man hebt die dat voor je kan maken
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk zeg, eenvoud siert zie je maar weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ideetje! Ga aan mijn man vragen om ook zoiets voor me te maken :)
    Heb me lid gemaakt op je blog en je bij mijn favorieten gevoegd.
    groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!