woensdag 18 december 2013


Aan alle bloggers, hartelijk dank dat je mij het voorbije jaar volgde op mijn blog.
Bedankt voor de steun, commentaar  en aanmoedigingen bij mijn werkjes.
Hopelijk ben je er volgende jaar terug bij om mee te supporteren met mijn creaties.
Hierbij ook mijn wensen voor de komende feestdagen. 



        



Monique Vercaemer 
wenst U en Uw familie
een prettig Kerstfeest vol vrede en vreugde.

Een gelukkig 2014
zonder zorgen met veel liefde en een fijne gezondheid.

 




5 opmerkingen:

  1. Voor u en uw familie ook een goed en gezond nieuwjaar en fijne feestdagen gewenst! Ik volg uw blog altijd met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie en jullie kinderen en kleinkinderen ook een fijne kerst en een gelukkig jaar 2014 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique, voor jou en je gezin ook hele fijne feestdageen en al het goeds voor 2014.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie allemaal hetzelfde gewenst Monique en tot 2014!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!